LinuxMarket

Regeneracja tylnej belki – oznaki usterki, naprawa, koszty

Belka skrętna jest to rozwiązanie stosowane głównie w czterokołowcach francuskich.
Podatność tylnej belki na skręcanie w połączeniu z dobrze zestrojonym zawieszeniem znamiennie polepsza jezdne właściwości.

cena tylna belka

Autor: Ashlynn Pai
Źródło: http://www.flickr.com
Wystrój wnętrza biurowego

Autor: Kristin Nador
Źródło: http://www.flickr.com

Do tego płaska konstrukcja belki zapewnia zabudowę głębokiego bagażnika, co powiększa atuty użytkowe czterokołowców, które są w nią wyekwipowane. Kolejną zaletą jest względnie prosta opcja jej demontażu. Prawidłowa eksploatacja belki skrętnej nastręcza okresowej wymiany łożysk igiełkowych.

Jest oryginalna strona (https://ekotur.wroclaw.pl/langs/pl/melexes.php), na której znajdziesz ciekawe informacje, które warto sprawdzić. Odwiedź ją tutaj.

Jeśli nie będziemy tego respektować, belka skrętna ulegnie uszkodzeniu i potrzebna będzie jej naprawa. Podstawowym powodem dużej awaryjności belki skrętnej jest brak symptomów wyczerpania łożysk igiełkowych. Wszelakie odchylenia możemy wykryć dopiero po podniesieniu wozu a także sprawdzeniu luzu na kołach. O ile luz będzie dostrzegalny, należy wymienić łożyska igiełkowe . W poniektórych sytuacjach nieodzowne jest zdemontowanie belki, a w pozostałych wymiany możemy dokonać bez jej rozbierania.

Chcesz uzupełnić swą wiedzę z tego działu? Służymy pomocą. Trzeba wejść na nową stronę i tam dowiedz się więcej galeriaoswietlenia.pl szczegółów.

Eksperci trudniący się regeneracją tylnych belek zalecają zapobiegawczą wymianę łożysk co 60000 km. Gwarantuje to wieloletnią eksploatację belki skrętnej bez obaw o jej defekt. Zastosowanie się do tychże zaleceń, wbrew obiegowej opinii o awaryjności jak też dużych kosztach naprawy, czyni eksploatację tylnej belki prawie bezproblemową. Wymiana łożysk to nieduża cena tylna belka będzie nam wtenczas służyć długie lata.

Jeżeli zlekceważymy pierwsze symptomy uszkodzenia belki skrętnej, w niedługim czasie pojawią się kolejne, lecz już bardziej widoczne.

W trakcie jazdy, szczególnie po nierównościach, mogą brzmieć odgłosy popiskiwania, jakie z czasem zmienią się w hałaśliwe pukanie. Możemy też zaobserwować wyraźnie gorsze prowadzenie czterokołowca, szczególnie w zakrętach.

About: admin