
Niezbędny jest Ci bieżący wpis (ambroexpress.pl/) na ów temat? Wystarczy, że wejdziesz na poniższy link i na następnej stronie znajdziesz wszystkie szczegółowe informacje.
Tylna belka skrętna – chociaż jest układem bardzo prostym a także złożonym z niewielu fragmentów, podlega zużyciu jednakowo jak wszystkie pozostałe części auta. Na początek w środku belki gromadzi się wilgotność, która wywołuje stopniową korozję. Nie ma niestety możliwości, by to zauważyć – na zewnątrz nie ma żadnych oznak postępującego zużycia.
Czy przedstawiany artykuł jest według Ciebie ciekawy? Jeżeli tak uważasz, to wejdź też na pomocny link, który ma nie mniej cenne informacje.
Dopiero potem, gdy coraz to bardziej skorodowane powierzchnie zaczynają o siebie trzeć, można usłyszeć trzaskanie zatartych elementów. Następnym etapem jest wyrabianie się coraz ogromniejszych luzów – tu już zaczyna robić się niepewnie, bowiem wtedy dostrzegalnie zmienia się geometria kół, w ekstremalnych wypadkach nawet do tego stopnia, że opony zaczynają pocierać o nadkola.
