LinuxMarket

W miejsce konwencjonalnej reklamy

Każda firma (dotyczy to zarówno liderów w danej branży, jak również przedsiębiorców właśnie rozpoczynających swoją działalność), aby zdobywać klientów musi myśleć o mądrej i perspektywicznej formie reklamy, która wyróżni się z tłumu konkurencji. Nie jest to łatwe zadanie, a dodatkowo mnóstwo trudności wprowadza tutaj internet, który w wielu dziedzinach powoduje – zamiast ułatwienia – niepotrzebny chaos informacyjny.

Reklama online

Autor: Metro Atlanta Marketing Association
Źródło: http://www.flickr.com
Jak więc można przebić się przez reklamę podobnych firm? To pytanie wymaga rozważenia kilku jego aspektów, związanych w głównej mierze z wybranym medium, za pomocą którego firma ma zamiar się reklamować. (polary z nadrukiem) Najtańszym rozwiązaniem, które pomaga zaistnieć w głównej mierze firmom o niewielkim stażu, jest prosta reklama internetowa w postaci własnej strony www, dzięki której firma rozpoczyna życie w internecie. Do tego koniecznym dodatkiem jest ulokowanie swojej działalności w Google czy w przeglądach specjalistycznych i przeróżnych zestawieniach firm.

Często okazuje się jednak, że reklama w internecie nie spełniła oczekiwanych nadziei – na przykład nie udało się odnotować większej ilości klientów, albo wejścia na stronę internetową firmy są rzadkie. W takich przypadkach skutecznym i dość niedrogim rozwiązaniem może być wykorzystanie lokalnej formy reklamy. http://www.adforce.pl/2-upominki-reklamowe/38-dom-i-ogrod/

Niekonwencjonalna reklama

Autor: driver Photographer
Źródło: http://www.flickr.com
Jeżeli np. dana firma funkcjonuje na terenie Bytomia, dobrym pomysłem może być chociażby ekran led w Bytomiu. W Polsce wykorzystanie reklamy ledowej, zarówno w obszarze miejskim, jak też przy parkingach supermarketów czy centrów handlowych, jest stosunkowo nowym pomysłem. Nowatorskość takiego rozwiązania sprawia, że jest ono zauważane znacznie częściej, niż na przykład standardowe formy reklamy zewnętrznej takie jak szyldy czy banery. http://www.adforce.pl/

Największym plusem ekranów LED jest ich widoczność (warto pamiętać, że ich kontrastowy obraz jest znakomicie widoczny w różnych warunkach pogodowych), a znaczna większość z nich jest usytuowana w miejscach wzmożonego ruchu samochodowego bądź pieszych. W wielu przypadkach ta nowa forma reklamy może przynieść więc firmie zadowalające korzyści. Ekrany ledowe są ciągle zauważane przez potencjalnych klientów, a ich ciekawa forma może okazać się znacznie bardziej efektywna niż standardowa reklama.

About: admin