LinuxMarket

Termoformowanie – technologia i dobór materiałów

Reklama zewnętrzna to najbardziej efektywna forma reklamy typu outdoor. Poprzez szybkie dotarcie do odbiorcy, buduje wizerunek firmy lub określonego produktu.
Czy to w dużych aglomeracjach czy w małych miejscowościach, ma zwrócić uwagę przechodniów, kierowców, wszystkich tych którzy znajdą się w jej pobliżu. Powinna być więc odpowiednio duża i atrakcyjna, czy to ze względu na kolorystykę czy treść. Jej podstawowym zadaniem jest, aby była zauważona i co najważniejsze – pozostała w pamięci odbiorców.

reklama

Autor: minimalform
Źródło: http://www.flickr.com
Nie można wyobrazić sobie reklamy zewnętrznej bez nowoczesnych technik. Jedną z nich jest termoforowanie. Dzięki tłoczniom przystosowanym do dużych formatów, powstają litery przestrzenne i logotypy, które służą za wizytówkę naszej firmy –> sprawdź na .

W procesie termoformowania wykorzystywane są sztywne folie ratę (zobacz kliknij tu) płyty, z których formuje się potrzebne kształty. Aby było to możliwe, tworzywo musi zostać poddane procesom obróbki cieplnej.

Technika ta znajduje bardzo szerokie zastosowanie. Oprócz produktów wielkogabarytowych jak tablice reklamowe, z jej użyciem można wyprodukować nieduże przedmioty, jak opakowania i pojemniki plastikowe, elementy sanitarne , zabawki, gadżety jak i opakowania lub ich elementy w tym również posiadające atest spożywczy.
O popularności termoforowania w dużej mierze zadecydowały względy ekonomiczne – termoformowanie jest procesem

reklama

Autor: Style Raw
Źródło: http://www.flickr.com

stosunkowo niedrogim, zaś opłacalność uruchomienia produkcji z użyciem tej metody zaczyna się już od małych zamówień.

Niedrogo nie oznacza jednak niedobrze, przeciwnie. Termoformowanie pozwala uzyskać towar o bardzo wysokiej jakości.

Ciekawa i przyciągająca uwagę odbiorcy grafika, daje możliwość skutecznego promowania produktów i usług. Często nie zawsze jesteśmy świadomi, jak przy pomocy stosunkowo niewielkich nakładów finansowych jesteśmy w stanie wypromować markę. Jeżeli więc firma zajmuje się handlem, produkcją, jeśli chcemy wypromować swój produkt – wykorzystanie techniki termoforowania będzie strzałem w dziesiątkę.

About: admin